Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KathrinVonHexe | użytkownik

imię i nazwiskoKathrin Von Hexe adresPisz zarejestrowany05.08.2006 @15:50:58 ostatnio na stronie28.05.2012 @19:15:23

mówicie
jacy my stąd jesteśmy obłudni
słyszycie
jacy jesteście do nas podobni
krzyczycie
o tym co was boli
milczycie
o waszych zbrodniach

jesteśmy tak podobni
jesteśmy tak różni

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3912853
digarty47 komentarze1359 posty na forum1

komputer / sprzęt
Kodak Z740

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sharix    09.02.2007 @02:23:51
dzieki
_______
Piję wino, palę skręty z kolegami
Wpadnij kiedyś poniszczyć się z nami
~tomkoinside    08.02.2007 @23:03:09
kawałek ogródka :P
~tomkoinside    08.02.2007 @20:56:42
Nieeee, to nie buta ślad
~xan89    08.02.2007 @20:39:02
czy genialne na "cokolwiek" nie wiem ale dziękuje
_______
|||||||||||||||||||||||||26% Trwa ładowanie opisu.
~joammy    08.02.2007 @20:31:44
dzieki za koment Toja galeria jest super
_______
...no one loses anyone, bacause no one owns anyone...
~Edwige    08.02.2007 @20:15:53
samą twarz wrzucę jutro a właściwie część twarzy pozdrawiam
~olikJ    08.02.2007 @20:10:19
ja również dzięki
~drinkmilk    08.02.2007 @20:09:02
~drinkmilk    08.02.2007 @20:05:57
metafora?
~Zuzanka1990    08.02.2007 @19:36:00
Postaram sie Wrzuce na Twoje zyczenie
~jakuza    08.02.2007 @19:26:30
Dziękuje
_______
bla bla bla
~Zuzanka1990    08.02.2007 @19:20:12
Sama nie wiem...Moze na dniach cos wrzuce z rysunkow... Ale musialabym nad nimi jeszcze popracowac
~fotoplastic    08.02.2007 @19:19:27
bo nie bylo slonca
~Zuzanka1990    08.02.2007 @19:14:00
Ehhh... Rysuje, ale rysunki laduja w szufladzie...
~KevinLomax13    08.02.2007 @19:11:19
dzieki
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
~CharlotteReid    08.02.2007 @19:00:39
Dziekuje serdecznie za komentarz
~dominiczas    08.02.2007 @18:46:29
nic trudnego. trzeba wybrac sie tylko na krawcow wierch i juz!! a jest naaaprawde pieknie
pozdrawiam
~siwa    08.02.2007 @18:43:33
byłoooo ;D
_______


~Zuzanka1990    08.02.2007 @18:34:35
Ja tez za wele nie zwiedzilam... W Polsce to moze tak... Ale za granica ne wiele... A szkoda
~Zuzanka1990    08.02.2007 @18:28:46
He he to sie zapowiadam na wakacje A ta fotka wodospadu tow Chorwacji, Plitvice
~Zuzanka1990    08.02.2007 @18:24:23
To ja na wakacje przyjade :D
~Zuzanka1990    08.02.2007 @18:15:02
ja rowniez mam taka nadzieje wiec poobserwuje i pooceniam
~Zuzanka1990    08.02.2007 @17:47:19
dziekuje
~Murderdoll17    08.02.2007 @17:46:32
dzięki serdeczne
_______
"Victims, aren't we all ?"
+Nori    08.02.2007 @16:01:20
dziękuję
_______
the trick is to keep breathing
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt